Réges-régen, Teriant egy fejlett, zseniális faj népesítette be, mely nem csak a tudományban, de minden egyébben is megelőzte a korát, és végül ez lett a vesztük. Kultúrájuk és hagyatékuk szinte semmivé vált, így Terra, hogy mentse a megmaradt hagyatékot, elsüllyesztette a régi civilizáció maradványait. Egész városok váltak semmivé pillanatok alatt, ám egyetlen egy lejárat mégis megmaradt melyet gondosan elrejtettek a kontinens hősei, méghozzá jó okkal. A labirintusszerű romváros és katakomba rendszer átkot rejt magában melyet egy magányos gyermek szórt a romokra. A gyermek szelleme azóta is odalent bolyong és próbál “barátokat” szerezni, és ezért mindent megtesz. Ha valami csoda folytán megtalálod a lejáratot és valami csábítót látsz vagy épp segítségét kiabál valaki inkább fuss. Ha belépsz oda a játék részévé válsz, és ha megszeged a szabályokat örökre az átok fogságába kerülsz melyet nem lehet megtörni, ám ha végigviszed a játékot a gyermek szelleme teljesíti egy kívánságod.
Íme azok a dolgok melyeket jobb fejben tartani:
- Amint beléptél a hatalmas ajtón nincs vissza út.
- Sötét van, nyirkosak a kövek szóval vigyázz hová lépsz.
- A gyermek szelleme mindent megtesz hogy ott ragadj, épp ezért megpróbál kísértésbe vinni és becsapni téged. Ha engedsz a kísértésnek vesztettél.
Ha játékra invitál mely lehet találós kérdés, bújócska, fogócska vagy bármi amihez épp kedve tartja kénytelen vagy játszani vele. Találd ki mit akar, kapd el, találd meg. A lényeg hogy ne próbálj kibújni alóla mert ha megteszed ott ragadsz. Ne fáradj a vissza vezető út megjegyzésével. Az átok gondoskodik róla hogy új járatok és folyosók nyíljanak meg előtted és záruljanak mögötted. Fontos hogy sose hazudj vagy csalj, mert ha megteszed tudod mi lesz a vége. Ha az átok elkap nem válthat ki onnan senki ha letelt a 24 óra. Ha mégis ki akarsz váltani valakit és nyersz csak egy személyt hozhatsz ki. Jó játékot. Te vagy a fogó!